Klantenservice Kastengigant.nl
Onze klantenservice
Heb je een vraag, opmerking of moet er een wijziging worden doorgevoerd in jouw bestelling? Onze klantenservice helpt je graag verder!
Vragen
Voor vragen willen we je allereerst verzoeken om te gaan naar de veelgestelde vragen pagina. Wellicht dat deze pagina jouw vraag al beantwoord.
Bereikbaarheid Kastengigant.nl
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 12:00 en van 14:00 - 17:00 uur. Mailen kan altijd.
Offerte en speciale vragen
Lukt het niet om de gewenste kast(deuren) via de website samen te stellen of heb je speciale maatwerk wensen? Vraag dan een offerte aan waarin je jouw wensen omschrijft. Onze collega's nemen de offerte in behandeling en sturen de aangepaste versie binnen enkele werkdagen per e-mail naar je toe!
Persoonlijk advies
Wil je graag persoonlijk advies over de mogelijkheden van onze maatwerk kast(deuren)? Bezoek dan één van onze showrooms of maak gebruik van onze inmeetservice. Onze adviseurs komen met alle plezier bij u thuis, voorzien jou van advies, meten de gewenste ruimte(s) in en stellen een vrijblijvende offerte op! Onze inmeetservice bedraagt €25,-.
Klacht melden
Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en jouw bestelling goed te verlopen. Het kan voorkomen dat er wel eens wat mis gaat. Ook in dat geval zullen wij alles zo goed mogelijk proberen op te lossen. Conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie binnen 14 dagen. Omschrijf uw klacht dan nauwkeurig en vermeld altijd uw bestelnummer en de aankoopdatum.
Klachten kunnen gemeld worden middels één van de onderstaande manieren:
- per mail: info@kastengigant.nl. Hierbij willen we je vragen om de klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven met bijhorend beeldmateriaal
- bespreek uw klacht telefonisch met onze klantenservice 085 - 210 23 51
- per brief. Deze kan gestuurd worden naar
Gigantisch B.V.
Nijverheidsweg 10
1442 LD Purmerend NH
Komt u er met ons niet uit? U kunt dan altijd uw klacht of geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.
Meer informatie hierover vindt u op www.degeschillencommissie.nl.
In het geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR).
Reviews
Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Lees meer informatie over het reviewbeleid van Klantenvertellen.